Субота, 04.20.2024, 0:29 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Друзі сайту
Пошук
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Візитна картка методичного об'єднання





Вовк Олександра Олександрівна. Закінчила Ніжинський державний педагогічний інститут.

Педагогічний стаж: 17 років.

Категорія, звання: вища категорія,звання «Старший вчитель».

Проблема, над якою працює вчитель: «Використання інтерактивних технологій для розвитку навичок діалогічного мовлення на уроках іноземної мови».

Компетентнісний підхід у навчально-виховному процесі є, як відомо, основною ідеєю модернізації сучасної української освіти. Усі зусилля учителя мають бути спрямовані на формування конкурентоздатної особистості учня. На мою думку, розв’язання певних проблемних завдань сприяє розвитку саме такої особистості. Відповідно до рішення Європейської Ради основною компетентністю на уроках іноземної мови є комунікативна компетентність.Учні повинні навчитися самостійно пізнавати себе, знаходити оптимальне вирішення складних життєвих ситуацій, висловлювати власну думку, формувати проінформованість у певних галузях.
На сучасному етапі для мене стала очевидною ідея необхідності навчання діалогічного мовлення в атмосфері комфортних умов доброзичливості та взаємної підтримки. Розвивати критичне мислення допомагає застосування інтерактивних методів навчання. Інтерактивна діяльність на уроках припускає організацію і розвиток діалогічного спілкування, яке веде до взаєморозуміння, взаємодії, до сумісного виконання загальних, але значущих для кожного учасника завдань.




Розпоп Наталія Борисівна. Закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов. 

Педагогічний стаж: 32 роки. 

Категорія, звання: вища категорія, звання «Вчитель-методист». 

Тема, над якою працює вчитель: «Використання новітніх технологій на уроках англійської мови з метою підвищення пізнавальної активності учнів».

Ці педагогічні технології сприяють активному засвоєнню учбового матеріалу учнями та передбачають зміщення акценту з незнання учнів на індивідуальні досягнення, засвідчують рух в індивідуальному розвитку, підвищення ролі самооцінки. Новизна технологій у відсутності стереотипів і штампів, у комунікативному, активному підході до вивчення мови; допомагають учням у процесі вивчення іноземної мови самостійно визначити мету й завдання навчання, вибрати його шляхи та стратегії, передбачити та досягти запланованих результатів, сприяють розвитку мотивації й автономії учнів в оволодінні мовою. 




Макарчук Наталія Олексіївна. Закінчила Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов. 

Педагогічний стаж: 27 років. 

Категорія, звання: вища категорія, звання «Вчитель-методист». 

Тема, над якою працює вчитель: «Методи активізації пізнавальної та творчої діяльності учнів на уроках англійської мови».

Використовує ІКТ, інтерактивні технологіі та метод проектів. Метод проектів розвиває дослідницький дух учнів, вміння самостійно здобувати знання, вміння аналізувати та синтезувати накопичений матеріал, вміння самостійно і критично мислити та висловлювати власну думку, творчий підхід до завдання, ініціативність та наполегливість, толерантність та вміння працювати в команді. Метод проектів створює можливість розвивати комунікативні здібності учнів, мовлення, письмо, читання та сприйняття мови на слух. Це один з найбільш універсальних методів на уроках іноземної мови. 




Шумейко Ольга Сергіївна. Закінчила Нижньотагільський державний педагогічний інститут. 

Категорія, звання: вища категорія, «Старший учитель». 

Педагогічний стаж: 37 років. 

Тема, над якою працює вчитель: «Розвиток навичок усного мовлення на уроках іноземної мови, через інтерактивні технології». 

Між тими, хто спілкується, завжди існують певні взаємини, а в якийсь момент з'являється деяка потреба як «передумова будь-якої діяльності». Ця потреба пов'язана з тією чи іншою гранню життєдіяльності, людини як особистості, яка, отримавши свою визначеність у стосунках, мотивує спілкування. Кожен з тих, хто спілкується, досягає своїх цілей за допомогою говоріння, аудіювання, читання, письма, пара лінгвістики (інтонація, паузація тощо), проксеміки (рухи тіла, пози тощо) і якоїсь спільної діяльності. Зміст спілкування зумовлюється змістом мислення, яке, в свою чергу, «живиться» оточуючою реальністю, оскільки свідомість відображає цю реальність у процесі діяльності людини.




Сребнюк Ганна Сергіївна. Закінчила Глухівський державний педагогічний університет, учитель другої категорії.

Стаж роботи: 9 років.

Проблема, над якою працює учитель: «Використання ігор на уроках іноземної мови в початкових класах». 

Педтехнології: інноваційні та інтерактивні.

Гра на уроці іноземної мови є формою навчання. Її основна функція - бути засобом навчання, розвитку і виховання. Вона забезпечує емоційний вплив на учнів, активізує резервні можливості особистості, полегшує опанування знаннями, уміннями та навичками, сприяє їх актуалізації, створює умови для активної розумової діяльності її учасників.

На будь-якому етапі навчання гру можна застосувати з навчальною метою.Соціально-психологічний вплив гри на учнів виявляється в подоланні боязні говорити /спілкуватися/ на іноземній мові та в формуванні культури спілкування. Гра породжує інтерес до країни, мова якої вивчається; до читання зарубіжної преси та літератури. 

Вона формує здібності приймати самостійні рішення, оцінювати свої дії та дії інших, спонукає актуалізувати свої знання.

Педагогічний вплив навчальної гри виявляється у вихованні почуття колективізму та товариства, а також почуття особистої відповідальності перед колективом за успіх спільної справи. Навчальна гра впливає і на вчителя, сприяє розвитку його особистості як фахівця, примушує постійно працювати над собою, удосконалювати педагогічну майстерність.




Кузьменко Анастасія Сергіївна. Навчається у Полтавському національному педагогічному університеті ім.Короленка (V курс). 

Тема, над якою працює вчитель: «Гра як засіб підвищення пізнавальної активності молодших школярів при вивченні іноземної мови».

Сучасний період розвитку суспільства, кардинальні зміни, що відбуваються останніми роками в нашій країні, спонукають до докорінної модернізації освітньої галузі. Заміна авторитарної педагогіки на педагогіку толерантності, утвердження особистісно орієнтованої педагогічної системи, в якій був би реалізований принцип дитиноцентризму в навчально-виховному процесі є безперечною умовою якісного навчання в наш час. Тільки демократизація навчального процесу може створити умови для повноцінного розвитку особистості, формування в неї творчого критичного мислення.




Якименко Марина Іванівна. Закінчила Мелітопольський державний педагогічний університет. 

Педагогічний стаж: 7 років. 

Тема, над якою працює вчитель: «Використання інтерактивних технологій для збагачення лексичного запасу учнів на уроках англійської мови».

Сформувати духовно багату, соціально активну особистість можна тільки в тому разі, якщо вона оволодіє мовою, як засобом спілкування, мислення, пізнання, самовираження, самоутвердження її в колективі. З огляду на це винятково важливою є ідея єдності мовної освіти й мовленнєвого розвитку школярів. Один із перспективних шляхів реалізації такої проблеми - навчання рідної мови на основі організованої мовленнєвої діяльності дітей.

Основна мета роботи з розвитку мовлення у школі - навчання дітей зв'язно виражати думки усно й на письмі, тобто навчити будувати тест, висловлювання.

Однією з умов вільного володіння учнями усним та писемним мовленням є достатність активного словникового запасу.




Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz